Splatt

Här kan ni se mig (den som skuttar):

Såhär är det: Vi fick göra ett projekt i teknik/bild, där vi skulle filma och mixa en egen film. Vi skulle göra storyboard o.s.v. Vi (jag och min grupp) tänkte rödluvan, det passar bra:) Sen tänkte vi att en stumfilm är också bra, då slipper vi ha repliker. Så detta är resultatet.

Vad tycker ni?
(säg ärligt. Men kom ihåg att ingen av oss är proffsskådespelare eller proffs på att redigera filmer).

Nej, det är inte meningen att filmen ska komma två gånger efter varandra, men jag var tvungen att klippa bort eftertexterna eftersom våra efternamn är med där. Och lite krångel blev det.
Och nej, jag har inte ett jättetoppigt huvud, grejen var den att jag hade en Lycke Li-bulle på huvudet just då, så den stack upp under sjalen!


Kommentarer
Postat av: jane

Snygg header! Trevlig kväll:)

Postat av: Hp

:)

2008-05-31 @ 22:39:46
URL: http://hanipaj.blogg.se/
Postat av: Agnes

jane: åh tack så mycket! ha en trevlig kväll du med (även om den redan har tagit slut. Ha en trevlig söndag helt enkelt)!



Hp: :D

2008-06-01 @ 00:01:48
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: brandy - ya know me!

hohoho vilken bra!! jag har aldrig sett den förr :D

2008-07-18 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback