I miss you

Tjo på er! Jag är hemma igen. Från landstället. Jag har tagit massor av fina bilder, som trillar in här i kväll. Vaknade klockan 05:20 i dag, (vi tog morgonbåten hem) så jag är snuskigt trött. Har inte heller ätit frukost, så jag ska snart springa ner till Ica  på hörnet och köpa yoghurt.

En annan grej är också att min blogg nu har flyttats till den nya plattformen. Jag hoppas att det kanske funkar bra nu.

Jag tänkte på en sak när jag satt på tunnelbanan på väg till skolan vid lunch. Jag lyssnade på Björk. När tunnelbanan stannade till vid Hötorget så var det en tjej som gick på perrongen i precis samma takt som min musik! Tror ni att just nu, sitter någon och lyssnar på samma musik som jag. Kanske satte på låten precis samma sekund som jag?

Undrar om.

(ja, jag vet att det märks att jag är sjukt övertrött)

Nä, nu storknar jag av hunger. Vi hörs senare när bilderna är överladdade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback