Gäsp


Jaha. Samma sak som igår. Snyggt. Många stannade upp i skolan och stirrade på min mage och försökte lista ut var de kände igen texten ifrån. Grease is the word, I said!:)

I natt hade jag svårt att somna av nån anledning (det kan absolut inte bero på att jag åt typ 7 muffins innan jag gick och lade mig). Hur jag än låg så var kudden alltid knölig, täcket låg fel i påslakanet, det var varmt och jag var törstig. Somnade inte förrens någon gång vid lite över 1.
Jag har varit övertrött hela dagen. Jag har sett ut så här i stort sett hela tiden:


Kommentarer
Postat av: Fröken M

kul med eget tryck!

Postat av: Agnes

Fröken M: Japp! Har hållit på med det sen fyran (går i sjuan nu). :)

2008-05-20 @ 19:53:11
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: belinda

gud va söt du va i rött hår :)

2008-05-24 @ 18:49:17
Postat av: Agnes

belinda: *jag tackar ödmjukast* :)

2008-05-25 @ 15:37:29
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback