the wind in the trees are playing in the sun

29 mars 2008
Jag har på mig en skjorta köpt på secondhand, Grus' bälte, nedkorvade knästrumpor som jag fått i present, skor från Stadium, random smycken!

Idag har jag haft det mysigt. Jag målade på min tröja, som ni antagligen kommer att få se tills ni kräks den kommande tiden.
Jag har tagit det riktigt lungt i dag. bara njutit. jag har fruktat den kommande måndagen, då jag måste dra upp mig själv ur sängen klockan sju varje morgon för att sen gå till skolan. men jag vänjer mig snart. på söndag blir det sommartid också, underbart!

Vi hörs senare!
Handskak.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefint :)

Postat av: Agnes

Oh, tack så jättemycket!:)

2008-03-28 @ 20:30:58
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback