Static


Gud vad jag är Photodraw-nördig just nu. Men det är jätteskoj att leka att man har en tvilling (på första bilden två trillingar.)
Tanken med dessa bilder då?

Den första tycker jag är lite glåmig på något sätt. Jag tänker tre trillingar. Två som bestämmer över den tredje. En av dem är flamsig, den andra är läskig och den tredje är ledsen och rädd.

Den andra bilden är den jag är mest nöjd med. Den ser naturligast ut. Typ två som leker kurragömma.

Den tredje bilden tänker jag 
Bea Szenfelds kollektion där hon har  en tjej som spelar två tvillingar som hatar varandra.
På den här bilden så har den ena tvillingen (till vänster) slapp klädstil och hatar den andra öppet. Den till höger vill vara alla till lags, och visst hatar hon också sin syster, men hon visar det inte.

Mystiskt. Att låtsas att jag är två (tre) syskon.

Jahopp. Då var det min tur att fråga er om er opinion!
Spit it out..

Kommentarer
Postat av: belinda

va coolt du gjort i ps :D haha, ja känner igen mej att bli beroende va den :}

snygging dära ! =)

2008-06-13 @ 11:53:34
Postat av: Nells

Du blir ju battre och battre pa det dar!

puss

2008-06-13 @ 13:19:38
Postat av: DANNIE

din sötnos jätte fin gjort haha mitt sån blev bara skit fast det tog ju typ en halv sekund gjode för att göra min lessna kompis glad men endåå!! vad använder du fö program ?

Postat av: Agnes

belinda: jag har faktiskt inte gjort det i ps, utan i ett program som heter photodraw. lite enklare men skoj ändå! tack:D

Nells: japp! puss och kram

DANNIE: microsoft photodraw. det är okej. puuss:)



xoxo

2008-06-14 @ 13:05:47
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback