jag kan visa en värld

Oj, herregud vad det är varmt. Sitter här och dricker alkoholfritt vin.
Denna helg är det långledigt, och på torsdag om en vecka så är skolan slut!


Låt mig berätta om ett spel vi har på landet som heter Kojakten. Den går ut på att man ska gå in i hagen, ta ett kort med en kossa på och leda henne till ladan. Man får välja olika vägar, med olika hinder. Sen har kossorna olika egenskaper och den som först fört in sin kossa till ladan vinner såklart:)
På bilden ser ni den ballaste kossan av de alla. Häftiga Hervor är en punkko med randiga horn.
Så nu vet ni det:)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, det spelet har jag med xD

Finns en kossa med mitt namn där (A) ;)

2008-06-08 @ 19:41:38
Postat av: Agnes

Elin: Ja, Envisa Elin bävar vi alla för att få. hon är så svår att ta till ladan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback