Vad sysslar vi med?


God Morgon (lunch). Jag har rosa naglar. I kväll åker jag till mitt sommarställe på Gotland, som så
många gånger förut.
Alltså blir det inget skriva av på 4-5 veckor.
Men jag publicerar en lista här:
 Vad blir ditt namn baklänges?
Senga
Har du gjort en snöängel i år?
Ja!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Tre dagar är jag sjuk, och fem dagar när jag föddes.
Platt eller lockigt hår?
Platt men uppklippt (på bilden har jag haft flätor hela natten)!
Är du kär i någon?
Nja, inte kär, men intresserad!

Vad gör du när det regnar?
Plockar upp mitt paraply.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
I allra högsta grad:)
Vad har du för startsida på internet?
Google
Vem ringde du senast?
Electric, tror jag.

Tycker du att sengångare är söta?
mhm.
Har du haft vattkoppor?
Yes
Har du någon gång testat karate?
En gång, inte min stil!
Vilken mobilringsignal?
Dåligt minne.

Minimorötter eller pommes frites?
Inget, gillar inte pommes, kan inte äta morötter (har räls).
Första sporten du gick på?
Dans/akrobatik för barn.
Vad längtar du mest till just nu? 
Gotland:)

Hur gammal har du tänkt bli?
100

När åt du senast en fiskbulle?
Nån månad sen...
Vad drömde du inatt?
Kommer ej ihåg
Vilken tv-serie är bäst?
House/Desperate Housewifes
Kan du gå ner i spagat?
Nej
Vad åt du senast?
Macka
Höga eller låga strumpor?
Låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Läskiga saker
Har du varit kär i en kändis?
Nope

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Yes
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Blå/Grön ekologisk
Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Röd/Orange rutigt

Vad ska du döpa dina barn till?
Någonting vackert.
Sommar eller snö? 
Sommar när det är vinter, vinter när det är sommar.
Bikini eller baddräkt?
Bikini!
Snyggaste läraren
Sälen.

Är du mörkrädd?
När jag läser råttan i pizzan.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Jag provade en gång, men det var obekvämt.

Riktig gran eller plastgran?
the real deal.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt
Godaste drickan till frukosten?
Iskall mjölk
Senast lästa bok? 
Linas kvällsbok.
Vem kramade du senast? 
Min mor.

Älskar du att sjunga? 
JA!!

Vill du bli president?
Mins sagt..
Har du spelat kille i en teater?
Nix.
Duscha eller bada?
Duscha och bada.
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja
Har du tråkigt?
Nja...

Har du gråtit i skolan nån gång?
För många gånger nästan. hmm?

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro
Hur tar du dig till skolan?
Tuben

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Tror inte det, nej..
Sjunger du på toa?
Ofta med tandborste i munnen. Ni kan ju tänka er hur det låter.
Vilken färg har din jacka?
Grön/Blå

Använder du långkallingar?
Strumpbyxor

Är du höjdrädd?
Beror på.

Vilket land vill du åka till?
USA, England och något varmt ställe.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

En människa på A (inte mig själv)
Vad ska du göra NU?
Publicera listan och packa lite.


 

Nä, nu ska jag skaffa mig ett liv. Vi ses kanske lite senare i dag.


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

hah, jag trodde först att ditt namn var "senga" sen så såg jag att de stod baklänges ;D

Postat av: Agnes

Ida Björck: Haha:)

2008-07-05 @ 17:38:05
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: dannie

lite lisaplace wanabe va agnes XD

KRAM fron NY :) <3

2008-07-13 @ 08:04:49
URL: http://dung.blogg,se
Postat av: vilma

hallå agge aggelito (du som inte är en skito) :D

gud så söt du är!

ha ditt hår sådär, många individer skola köa i timtal utanför Edert palats!

puss // vilma

2008-07-29 @ 18:38:25
URL: http://coolbananasdude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback