Falska pyjamasbyxor.

Idag satt jag alldeles ensam på T-centralens perong för blåa linjen mot Kungsträdgården och väntade på att rätt tåg skulle komma. Jag roade mig under tiden med att ta foton av dagens outfit. Ja, ni ser ju vad jag har på mig.


© By Agnesha
© By Agnesha
© By Agnesha
© By Agnesha

En skum sak som hände idag var att jag var inne på Weekdays med min kompis som skulle leta jeans. Jag gick runt i affären utan jacka och tjocktröja. Då kom det fram en kvinna i 25-30-årsåldern, och frågade:
 "Ursäkta, vet du om det här är Cheap Monday, eller har de bytt logga?"
"Ehm," säger jag lite konfunderad, "jag tror att det här är Cheap Mondays jeans, men där borta finns det ACNE-jeans också."
"Okej, tack!" säger hon då. Jag går vidare och letar ett tag, och hon kommer igen och frågar:
"Ursäkta, men ni har alltså inte sådana där jeans som..."
"Alltså, jag jobbar inte här!" säger jag då. Hon går skrattande där ifrån. Men det är faktiskt lite kul att bli tagen för att vara äldre. Hon trodde liksom att jag jobbade där. Det berodde nog till en viss del att jag hade på mig lite skumma kläder. De som jobbar på Weekday och Monki har ju alla typ jättestora brillor eller ett annorlunda utseende.
Nu ska jag gå och lägga mig. ha det bra, alla!

Kommentarer
Postat av: vilma

haha :D och så second hand-letade vi!
// falska pyjamasbyxan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback