I had a budgie but it died...I like pie...

Förra söndagen så gick jag och min kompis in på Beyond Retro. Där provade jag väldigt många klänningar. Runt 7 stycken, i letan på den rätta modellen.
Klänningar
Klänningar
Den här var den enda som jag gillade någolunda. Om den hade varit trasig i ryggen och haft alla de där fransarna och en sån obehaglig babyfärg utan i stället hade varit otrasig och mörkblå med svarta prickar, då hade den fått följa med mig hem.
Jag letar vidare. Fortsättning följer...
Klänningar
Är jag den enda som tycker att det är otroligt smaklöst med en ful digitalkamera med i bilden? Det är ju bara coolt när man har en stor fin Nikon d40x, men digitalkamera känns för fjortis. Alltså, jag menar en sån där fjällräven-"fjortiws".

Kommentarer
Postat av: vilma

nej, det tycker jag inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback