"Anderfalk. Fucking massive!"

Min blogg har vart en öken de senaste dagarna, så jag passar på att vattna den nu!
I går var jag på
Anderfalks visning, på Kulturhustaket.

Visningen började då med denna tjejkvinna.

Fint schvung i kjolen!

What's up with the violetta skor? I said.
Coola!

Snygging-modell i min ålder. Mannekängerna hade en catch-frase när de kommit fram till kanten av catwalken.
Han dansade lite.
Shoho.

Inte min stil, men jag gillar kjolmönstret.

Gillar bilden.

Finaste klänningen. Jag är kär.
Jag ska hitta en svart klänning, och när jag gör det ska jag - bokstavligen - kladda ner den jag med!

Elsa Molander Wrethagen & Rosalin Örnefalk.
Anderfalk alltså.

Elsa Molander Wrethagen och Rosalin Örnefalks skor!
Trallala!

Idag har jag studsat studbollar, köpt blå tofsar, fotat, städat, älskat mitt rum, hängt upp-och-ner, landat i en sackosäck, ätit ett par frukter, inte borstat tänderna...

Ni då?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback