"finnetandställningfinnetandställningfinnetandställningfinnetandställning"

nej usch, nu har jag fått dille på att snacka om mina finnar.

det är väldigt typiskt Agnes, att börja snacka om något som är aktuellt för henne just då hela tiden.
som i höstas, när hon fick tandställning frågade hon alla hon kom åt hur det var, om det kändes hela tiden, bla bla bla.

Jag ska köpa ett linne (flera?) i kväll som går upp över ryggen och nacken eftersom att det är där de små jävlarna har placerat sig. Iofs rätt bra i alla fall. Det vore inte kul att ha så många i ansiktet!

Nu ska jag slötitta på TV.
Vi hade rep. i dag 12:00-14:00, inte så länge kanske men om det är varmt som idag så är jag väldigt trött mot slutet.

Puss, vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback