Dagens outfit - Tisdag

image180
Idag var jag och gjöt (Felstavning?) mina fotinlägg, och på fredag nästa vecka ska jag äntligen få dem! Jag har gått hela terminen utan att kunna träna varken gympa eller dans ordentligt, så när jag fått dem kommer jag kunna springa utan att vända min hälsena ut-och-in.
Hade alltså på mig strumpor för att kunna ta av dem lätt när fötterna belv nergipsade, är inte ett så stort fan av strumpor... men men! Jag har på mig:
*Ljusblå jeans från Debenhams
*Mörka knästrumpor i present
*Svart t-shirt med tryck från Åhléns
*Hänglsen, fick av mormor
Är faktiskt inte så jättenöjd med den här outfiten, jag gillar hängslena och den svarta tröjan med knästrumpor, men byxorna förstör lite. Aja. Vi hörs senare, nu ska jag handla mat!
// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback