Bokmal

Varning!! I-landsproblem anfaller! Så här ligger det till; jag har tidigare nämnt att jag bokmalar hela dagarna. Just nu läser jag
Damernas detektivbyrå Alexander McCall Smith (Väldigt intressant! Läs den.)
Den fördröjda finalen (Även känd som Barnen Baudelaire 12 av Lemony Snicket. Jag läste typ nummer 1-8 i serien från 9 års ålder till 11 år, och nu måste jag faktiskt se hur det går för de stackars barnen.)
Som jag vill vara av Katarina von Bredow.

Och i morgon kommer ju Harry Potter och dödsrelikerna ut!!! Den måste man ju faktiskt läsa ut så fort som möjligt, annars kommer alla att berätta för en hur det går. Inte bra.

Så om vi säger att jag läser ut Som jag vill vara ikväll och i morgon på skolan (Den är snabblånad på biblioteket) så tar jag Harry Potter i morgon och framöver, och sen fortsätter jag med de andra böckerna. Bra planering är vad det kallas!
Nu ska jag läsa. Eller först datanörda lite till. Sen läsa. Sen se på House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback