Lista

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina leggings! 
Byter gärna garderob med: Ingen just nu, men ska dra mig till Beyond Retro (SecondHand affär)
Trivs bäst i: Klänning och leggins
Bästa stiltipset: Det är inte alls kul när folk har likadana grejer. Köp mer på SecondHand, hur fina grejer som helst. För mig har grejer från Second Hand mer karaktär. Jag MÅSTE börja gå!
Beskriv min stil: Kan både få ihop riktig snygga outfits, men också inte alls lika bra. Men jag har en regel när jag klär mig; jag använder nästan aldrig samma saker två dagar i rad.
Vanligaste färgen på mina kläder: Mörka färger och pasteller.
Sommar kommer jag gå klädd i: Shorts, badkläder, klänning
Men absolut inte i: Täckbyxor
Jag doftar just nu: Agnes
Byxa eller kjol? Jeans
Så många skor har jag: Ska köpa fler
Smink till vardags: Mascara och ögonskugga.
Festsminkning: Mer mascara, mer ögonskugga.
Sminktips till allmänheten: Strunta i foundation.
Mig själv med tre ord: Glad, sprattig, envis!
Jag tränar: Gympa
Jag ville bli när jag var liten: Rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback