Inspiration

Det är verkligen sjukt vad mycket inspiration man kan få från filmer. Jag såg nyss filmen Step Up. I de flesta filmer som är typiskt amerikanska har de så snygga kläder. Jag får massa inspiration, jag sätter på mig massa linnen. Jag känner för att dansa, så jag sätter på radiokanalen som jag vanligtvis dissar med stor teater; The Voice. Helt sjukt. Jag hoppas att jag kan visa er några bitar av vad jag har hittat.

Idag provade jag att sminka mig på ett litet annorlunda sätt än vanligt, ska försöka förklara bit för bit utan att visa bilder. Vanligtvis är det så att jag bara tar pyttelite puder, mascara och ögonskugga. Men idag tog jag först

° Som en highlighter tog jag en ljus rosa ögonskugga från H&M under ögonbrynen, bredvid ögonbrynen och ner på kindbenet, (jag fick det att fästa med genomskinligt läppglans).
° Sen tog jag Shimmer Powder Pearls från H&M på kinderna. Väldigt glittrigt, men men.
° Jag lade en guldig eyeliner från Viva la Diva i nedre ögonvrån.
° På ögonlocket tog jag ljuslila ögonskugga från Isadora.
° Till sist tog jag Max masterpiece mascara på ögonfransarna!

Se, vad mycket man hinner när man har sovmorgon!
Godnatt, //Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback