DKNY, BE DELICIOUS

Igår stod det klart för mig, denna parfym ska bliva min! Den kostar 299:- på Åhléns, men ojoj? Vi är medlemmar, så vi får 10% rabatt! Den luktar som äpple, och flaskan är också så gullig!

Det känns lite trist att jag inte har uppdaterat på länge, men konserten är om två veckor och vi har supermycket att göra, och när jag har supermycket att göra, då blir jag superstressad. I Onsdags började jag typ böla och greja, men jag fixar det! Det ska bli en så kul konsert! Och på måndag ska vi vara hemma hela dagen för att vi ska fylla i en lapp till utvecklingssamtalen... Haha, våra lärare tror att det tar en hel dag! Förra gången fyllde jag i lappen på en söndag, och var ledig hela måndagen! Nice:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback