Lista:)

Tog en lista från Speed Of Sound, och eftersom jag inte har något bättre för mig så kan ni läsa:

Vad blir ditt namn baklänges?
Senga
Har du gjort en snöängel i år?
Hoppas det:P
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Tre dagar
Platt eller lockigt hår?
Väldigt platt, men jag har klippt upp det och det börjar få naturligt fall
Är du kär i någon?
*******, Varför är du*******?

Vad gör du när det regnar?
Plockar upp mitt paraply
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja:)
Vad har du för startsida på internet?
Google

Vem ringde du senast?
Mormor

Tycker du att sengångare är söta?
Mycket söta
Har du haft vattkoppor?
Oh ja
Har du någon gång testat karate?
En gång, inte min stil!

Vilken mobilringsignal?
Dreamer

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes
Första sporten du gick på?
Dans?

Vad längtar du mest till just nu? 
Gotland:)

Hur gammal har du tänkt bli?
Sisådär 100 år blir väl bra?

När åt du senast en fiskbulle?
Nån månad sen:P
Vad drömde du inatt?
Kommer ej ihåg
Vilken tv-serie är bäst?
House:)
Kan du gå ner i spagat?
Nej
Vad åt du senast?
Glass med jordgubbar
Höga eller låga strumpor?
låga, om jag mååste

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Att sätta en kniv i en bebis
Har du varit kär i en kändis?
Nej

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön ekologisk

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Röd/Orange rutigt

Vad ska du döpa dina barn till?
?
Sommar eller snö? 
Sommar...
Bikini eller baddräkt?
bikinin

Snyggaste läraren
Hm, räknas vikarier?

Är du mörkrädd?
Ibland

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Nej

Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
Iskall mjölk
Senast lästa bok? 
?

Vem kramade du senast? 
Min käre bror

Älskar du att sjunga? 
JA!!

Vill du bli president?
Statsminister!
Har du spelat kille i en teater?
No
Duscha eller bada?
Ducha i karet, bada i havet:P haha, vilket fint rim!
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja

Har du tråkigt?
Ja

Har du gråtit i skolan nån gång?
Flera ggr

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro

Hur tar du dig till skolan?
Buss och tunnelbana

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej
Sjunger du på toa?
Japp

Vilken färg har din jacka?
Grön

Använder du långkallingar?
Strumpbyxor

Är du höjdrädd?
Beror på,om det är ett räcke runt så är det inte så hemskt, annars ligger jag och krälar på golvet för att inte ramla ner.

Vilket land vill du åka till?
U.S.A, Australien och Island
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Sagas trista blondinskämt 
Vad ska du göra NU?
Publicera listan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback