Måndag

Outfit 21 aug 07
Hej alla! Igår skrev jag lite osammanhängande. Det berodde på att det gjorde himla ont i min tand ( i hålet efter tanden) när bedövningen släppt. Man ska inte dricka eller äta på två timmar efter man har dragit ut tanden, och jag var inte säker på om man ens fick ta en ynka liten värktablett. Det ska jag fråga nu på torsdag, när motsvarande tand på andra sidan ska ut! Nog om det.
Idag var jag ute hos mamma på hennes jobb och köpte väldigt många bra saker till skolstarten. Jag köpte bl.a ett jättebra 7-ämnesblock. Där kan jag skriva verb och räkna matte m.m. Köpte också en liten kalender att skriva upp läxorna i! Är väldigt förberedd, det känns rätt så stort att börja sjuan. Idag hade jag på mig:
* Ljusblå jeans från Debenhams
* Grått linne från H&M
* Svart gubbväst från Kappahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback