IronMan 1997

Hörni, jag är ledsen att jag inte har skrivit sen i fredags. Vårt internet hade slutat fungera.
Igår började jag skolan, rätt så skönt för vi har haft väldigt långt sommarlov. Det enda som är fel är att jag fick ett underskåp, vilket är lite smådeppigt. Våra mentorer är också väldigt bra, Lelle och Bohlan. Lelle berättade om en sport som han kör, IronMan tror jag att det hette. Då är det alltså så att man först simmar man 3 kilometer, sen hoppar man upp ur vattnet och kastar sig på en cykel och cyklar 18 mil, och sen när man har kastat sig av cykeln och sprungit en rätt så lång bit, då är man
trött när man kommer i mål. Konstig sport tycker jag, men man får ju onekligen träning av den!
     Vårt schema är jättebra, jag är helnöjd. Jag vet inte om jag kommer fortsätta att blogga i höst, eller om jag kommer att kunna blogga lika ofta. Mycket läxor + mycket akvtiviteter kan leda till att jag inte har lust/tid att sitta vid datorn. Men vi får se när vi har kommit längre in i terminen!

Hejdå
Agnes

Kommentarer
Postat av: Danwei

Oj, IronMan låter som en väldig krävande sport. Lycka till med skolan och allt! Kom ihåg att det ska vara kul att blogga, så känn ingen press på att du måste när du har annat att göra :)

Postat av: Jessie

Kikar in och såg att du heter Agnes! Jätte vackert namn och det heter min dotter också, hon är 7 månader gammal nu. Kul att du har en blogg, tror att jag kommer att kolla här då och då. :) Ha det så gott! Kram

2007-09-06 @ 21:19:59
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Agnes

DANWEI: Jo, jag håller. När jag läste din kommentar fick jag faktiskt tillbaka blogglusten. Tack!:)
Jessie: Har faktiskt märkt att namnet Agnes har blivit mer populärt på sistone! Egentligen är det ju inte konstigt för det är ju så fint! Hoppas att din dotter är en fin en och lever upp till sitt namn!
Agnes

2007-09-07 @ 16:08:28
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback