Vårstädning!

Jag har ju tidigare klagat på att mitt redigeringsprogram inte har funkat. Jag gillar verkligen att lägga in outfitsbilder, men jag vill inte visa för mycket av mitt rum i bloggen. Det känns för personligt helt enkelt! Förut har jag tagit bort lite från bilden så man bara ser mig, men som sagt, mitt redigeringsprogram är ju wacko. Men nu har jag vårstädat i mitt rum och möblerat om, så nu kan jag ta massa foton utan att redigera och utan att visa för mycket av mitt rum! Så nu har jag tagit en bild på vad jag ska ta på mig imorron, men den bilden får ni se i morgon!



Historien om vad jag gjort idag:


Jag vaknade väldigt tidigt av väckarklockan (jag vill alltid vakna tidigt på söndagar för att inte snarka ihjäl mig på måndagmornarna) och låg och snoozade i ungefär en halvtimme. Sen låg jag och läste (Systrar i jeans Andra sommaren) ett tag.
Sen gick jag & M på ett fik, Blå Lotus här i närheten. Själva fiket var inte så bra, chokladen var för söt och kokosbollen för besk. Försökte sen att hitta både ett nytt armband till min klocka och present till min bror, men gick tomhänt hem.
Kom hem och läste ut boken, sen började jag att möblera om och städa! Sen fick jag sån lust att skriva ner allt som hänt, så jag gjorde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback