Tisdag

image167I morse när jag tog den här bilden så var tanken att visa mina gympakläder. Vi börjar med gympa på tisdagar och då brukar jag ta på mig gympakläderna på mornarna, och lägga ner mina vanliga kläder i gympapåsen. Men idag var det kortslutning i hjärnan, så jag glömde gympapåsen hemma, så jag fick ha på mig det här hela dagen! Men men.

Jag har på mig:

◊ Rosa mjukbyxor, H&M
◊ Vit t-shirt med Brasiliens flagga, present
◊ Grå tjocktröja, H&M
◊ Rosa och lila halsband, H&M
◊ Blå-vita skor från Stadium

Kommentarer
Postat av: klara din klasskompis shuuw brääh' ;D

haha du verkar gilla att posa i stolen ;D

Postat av: Agnes

I´m making love to the chair^^

2007-04-26 @ 18:39:20
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback