Fy!

Nu är jag sur. Riktigt sur. Ska jag säga varför. Läs det här inlägget.
"Den här väskan är jättesnygg, speciellt nu när Nicole börjar få tillbaka mänsklig form.                                            " Ska jag säga sanningen?!Jag väger mindre  än  vad Nicole  gör.  Jag  trackar                                                         alltså  ner  både  på  mig  och  på  henne.  Hur  fan  kunde  jag skriva så?! Jag  har                                                  alltid  vetat  att  jag  är  normalviktig,  och  sen  kommer jag och säger att Nicole inte är det! 
Fy Agnes! 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Men du är väl 12 och hon är över 18. Man ska väga mer som 18-åring än som 12-åring.

Postat av: Agnes

Jaa, i för sig... Det tänkte jag inte på...:P

2007-04-03 @ 16:14:39
URL: http://agnesha.blogg.se
Postat av: Vilma

Som Elsa säger.
Hon är ju gammal för fasen i gasen XD
<333

2007-04-04 @ 22:39:51
URL: http://vilma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback