Anställd!

Idag har jag varit uppe i Uppsala för att titta på firandet, så jag har inte riktigt hunnit att skriva. Ganska slapp outfit:
- Mína mörkblå stuprörsjeans från H&M
- Min bruna Tee med gammal tryck från H&M 
- Min nya gröna jacka (det blev en
sån som jättemånga har, jag kanske visar bild senare)

Jag måste bara säga att jag är väldigt glad idag, för jag har fått ett jobb. Eller, hur mycket kan man kalla det jobb, jag ska vara barnvakt! Till de två sötaste små syskonen som jag bor grannar med. Hur kul som helst! Jag vet inte riktig hur mycket jag ska ta i timmen, men någonstans runt 30-40 kr i timmen!
Idag har jag även gjort klart föredraget om Olof Palmemordet, så jag kan plugga på det. I kväll kommer jag kanske hyra Legally Blonde 2, får se om den är bra. Jag gillade den första. Puss så länge! // Agnes

 Köp majblommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback